Shop Mobile More Submit  Join Login
Panty Shot? by SoloGrayson Panty Shot? by SoloGrayson
"What?! We didn't even get to see anything!"

Adventure Time - "Fiona and Cake"



Cosplayers
Marshall Lee............................................:iconsolo-dono:

Fin............................................................:iconxirucem:

Ice Queen................................................:iconnakira:


Photographer.............................................:iconfuzzypanda0:

Edit by: :iconfuzzypanda0:


Photo taken at: Anime Central 2012
Add a Comment:
 
:iconjaninenie:
janinenie Featured By Owner Aug 19, 2013  Hobbyist
COOL ICE QUEEN :)
Reply
:iconxxalaskanchickxx:
xxAlaskanChickxx Featured By Owner May 2, 2013  Student Artist
OMG I ALMOST PEED BECAUSE I WAS LAUGHING SOOOO HARD!!!!!! :rofl:
This is funnier than s@#!
Reply
:iconhuskylover133:
Huskylover133 Featured By Owner Apr 16, 2013
PERVS! and the only guys who try that with IQ she still hits em in the head!!
Reply
:iconsuperkim111:
superkim111 Featured By Owner Jan 4, 2013
Pervs.
Reply
:iconbordoracoon:
BordoRacoon Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Made me cry!! :XD:
Reply
:iconsolograyson:
SoloGrayson Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Artist
Ahaha! Was it really that funny?! XD
Reply
:iconbordoracoon:
BordoRacoon Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hell yeah it's x'D I can so imagine this guitar on Marshall's and Fin's head lol
Reply
:iconleadventuretimer:
LeAdventureTimer Featured By Owner Dec 7, 2012
icw queen:marshall wtf . stop it stahp it wtfhjkwhfjksdhsj is wrong with you marshall stop it
Reply
:iconkitedot:
Kitedot Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Photographer
You're letting all the cold out!
Reply
:iconsakari-san:
Sakari-san Featured By Owner Dec 6, 2012  Professional General Artist
*pfft* Hilarious. :iconlaughingplz:
Reply
:iconkisalovehiro4ever:
KisaloveHiro4ever Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Artist
lol Marshall lee!!!
Reply
:icontenkikun:
Tenkikun Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
*ice queen walks away*
... we saw Everything!
Reply
:iconsolograyson:
SoloGrayson Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Artist
And then they brofist~
Reply
:icontenkikun:
Tenkikun Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hell yeah!
Reply
:iconotakurhi:
OtakuRhi Featured By Owner Dec 6, 2012
Ummm....Marshall should you be looking under Ice Queen's dress ? XD
Reply
:iconangel-kazekage:
Angel-Kazekage Featured By Owner Dec 6, 2012
nakira is not amused
Reply
:iconmrabudi:
mrabudi Featured By Owner Dec 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL
Reply
:iconraakone:
Raakone Featured By Owner Dec 5, 2012
This is so funny. And the quote fits, because it looks like she has several different dress layers under there. She could be pantiless but nobody would ever know! Looks like the Ice Queen is about to go El Kabong on someone with that guitar!
Reply
:iconepiccreationstudios:
EpicCreationStudios Featured By Owner Dec 5, 2012
.... (blue waffle) ...
Reply
:iconbogeycroatia:
BogeyCroatia Featured By Owner Dec 5, 2012  Student Digital Artist
not in a bad way it was funny
Reply
:iconbogeycroatia:
BogeyCroatia Featured By Owner Dec 5, 2012  Student Digital Artist
XD wat
Reply
:iconspkdog:
spkdog Featured By Owner Dec 5, 2012  Hobbyist Writer
Nice XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 5, 2012
Image Size
909 KB
Resolution
741×1111
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,931 (2 today)
Favourites
505 (who?)
Comments
22
Downloads
346

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 7D
Shutter Speed
1/60 second
Aperture
F/4.0
Focal Length
21 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Apr 27, 2012, 12:31:20 PM
Software
Adobe Photoshop Elements 7.0 Windows
Sensor Size
3mm
×